Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2017 20:10 - Съдружие
Автор: vasko21 Категория: Бизнес   
Прочетен: 926 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2017 20:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте на всички! В интерес на всички реших да се регистрирам тук и да постна това, което давам, като възможност и това от, което се интересуваме повечето. 
 С цел изкарване на пари, доходи, финансова независимост или по точно КИНТИ, предлагам идеята си на всички навършили 18 години. Момичета и момчета, мъже и жени не знам в какво положение се намирате, като финансово, но моето определено не е цвете, за мирисане, това е главната причина да пиша тука!
 Важните неща от живота са здравето, разбирателството, уважението, достойнството, грижата и любовта, за даден човек, животно или дърво. 
 Всеки си има цели и мечти, но не всеки е сигурен, че ще ги постигне, даже някой хора се отказват от мечтите си от ранна възраст. Аз съм на 30 години, мечтите са ми големи и за това са ми нужни големи стъпки, който правя и съм сигурен, че ще ги постигна. 
 В България има около 2 милиона пенсионери от, който над 90% са разурени или разчитат на пенсията си за прехраната.  21 век сме има всичко за всеки, технология, телефони, интернет, телевизори, работа, граници в др. държави са свободни, дори бездомните намират начин, за прехрана, целта ни трябва да е по-висока може би някоя триетажна къща с двор три декара басеин  два гаража и няколко милиона в банковата ни сметка. Аз мисля, че никои не ни е виновен, за нищо било то политици, управляващи, частници...и др. Дълго време търсих възожност за изкарване на големи доходи, защото разбах, че с работа всеки ден освен здравето да си дадеш, ....
 Кой каквото търси намира :) - даде ми се шанс и го сграбчих фанах го и не го пускам.
Това, което предлагам е същата възможност, която имам аз, сътрудничество и подкрепа в изграждането на целите, от вас се иска да си поставите целта, ако тя е 5000 на месец, аз лично, ще дам всичко от себе си, за да осъществите тази ваша цел, защото, за да съм успешен аз трябва да сте успешни и вие. За да започнем сътрудничество не се изискват специални умения, не се изисква да влагате пари, времето за работа определяте вие нямате никакви задължения, за нищо и никои дори ако решите да се откажете от сътрудничеството.
 За да ви дам пълната информация за идеята задължително ще се срещнем лице в лице, зада се запознаем. Сериозен съм за това моля за сериозни хора!
 
 Пишете ми на email: vaskogenov86@abv.bg




Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vasko21
Категория: Бизнес
Прочетен: 7403
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031